Mempollow

12 January 2011

Keboringan Melanda

Good Afternoon Semua...

Time2 mcm ni sdp jugak dapat beradu..
cuaca pun sejuk..sedap jugak kalau kene peluk tido ni..hihihi
almaklum lar keje semua sudah diberesin..ape lagi..
mari kite TIDO..

KRING..KRING..KRING...
(adoi kacau ganggu betul la telefon ni...)
terpaksa la membatalkan niat untuk TIDO ni..

Hurm topik ape ye..
HA...kite cite psl new house ok tak?hihihi
x lame lagi kami akan berpindah ke rumah sendiri..
last monday encik suami sudah sain autograf sebyk 400 keping
(mak oii byknyer) utk dokumen pembelian rumah...
yehooo..kami dah ade rumah sendiri...alangkah beshnyerrr..
I sudah berangan2 nak deko rumah tu..
siap beli majalah impiana lagi tu..
erm..nak yg simple tapi menarik..
any sugesstion kwn-kwn????

Di sini I selitkan serba sedikit pic rumah I tu..tapi masih kosong lagi..


Ruang Tamu



Ruang Balkoni




Master Bedroom





Dapur



Ruang Basah Untuk Letak Washing Machine


Sekian Untuk Entry ini... Wasalam...

7 kata-kata manis:

Intanaziela said...

kitchen cabinet dah siap..i like...mesti dah tak sabar nak pindah..tahniah dik..

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

a'ah..dah siap..
erm mmg x sabar pun..

ieta amri said...

best nye t umah ko...

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

cantik ek ta,
mekasih..aku pun x sabar ni..hehehe

L.e.e.z.a said...

cantik ^_^ xsaba nak tumpang tido umah baru ;p

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

heehhe..mekasih cik leeza,
urm welcome to my new house..huhu

aina mardiah said...

kak sham dekat area mn?
Wahhhhhhh. tak saba nak dtg raye umah baru :P