Mempollow

25 March 2011

Diam Bukan Bererti Kalah :(

Assalamualaikum...


Erm mcm mane nak mulekan ye..berbelah bagi sebenarnye..bukan untuk membuka pekung di dada tapi hanyalah luahan perasaan..
FACEBOOK adalah salah satu laman sosial yang ngetop sekrg..ura2 tuan punye nak tutup FB 15 march 2011 x menjadi..so FB masih wujud lagi..


Dalam FB ni mcm2 pngai orang aku jumpe..dari yg kecil2 semut sampai ke besar2 gajah..hahaha
xde otak..zero punye olang..mesti korang pun ade kan?
mcm problem aku ni..aku x tau la ape penyakit die..mmg la suke sgt COPY PASTE ayat org..menyebuk..
kalau perempuan tu OK gak, ni LELAKI..ish..ish..kesian makwe @ bini die kan..

Sebenarnye aku mls nak kecoh2 tapi die melebih-lebih pulak, korg tau sebb ape? die maki ckap aku VAVI..cube korg google ape maksud perkataan tu..hancur luluh aku bile tgk commentant die tu..
xpe, aku sudahpun memaafkan beliau, Nabi Muhammad s.a.w pun memaafkan umatnya lagikan aku insan yg kecil di bumi ini..hanya ALLAH S.W.T yang akan membalasnya..

Baik kite diam jer..kalau bising2 lagi la bertambah besar....batu api? lalang? next entry ya..hehehe



mood : sedih sgt...

2 kata-kata manis:

N@di@ said...

ehh akak apa maslh dia tuh
suka suki maki2 orang
jenis xde perasaan tuh orang macam tuh
eeee mnyakitkan hati ja dapat knla orang macm tuh ^__^

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

nadia : ntahla xtau ape jenis org mcm tu, yg pasti skrg akk dah x nmpak mamat sengal tu lagi.. dah pulak tu + batu api ngan lalang..pergh mmg la geram tau..