Mempollow

12 March 2012

TUNANG, KAWIN..MAKAN-MAKAN






Assalamualaikum


Isnin kembali dengan mood yg ala kadar.. dari pagi cuaca mendung..mendung² gini sedap betul dapat tarik selimut kannn...


Malam sabtu ade majlis pertunangan kecil²an adik bongsu saya..paling sedih sy xde ambik gambar pun sebb org kuat kat dapor.. mmg majlis mengejut sebb plannye lain tetibe last minit punye plan..mane x kelam kabutnyer..alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar.. insyaALLAH june nnti majlis nikahnyer.. pun x buat besar²an sebb adik sy malu nak sanding..phewwwww.. x dpt nak kongsikan picture adik sy buat sementara ini..



Hari ahad pulak, ade majlis perkahwinan sepupu saya..tengok ni comel kan???




Makan-makan plak kat stimbot subang..jom layan picture..








kaunter air..air panas ade, air sejuk ada..



kaunter makanan


kaunter ice blended


udang sedang dibakar.. yg tengah² tu kuah sup..boleh pilih nak tomyam @ sup



the chilis's..mmg meletopsss..


x sempat nak ambik makanan yg dah siap bakar..angkat jer ngap.. hehehehe


tengok je la meja bersepah ni yer..



muka darwisy yg paling happt dapat main kejar² ngan kawan..


tukang belanja..


tukang makan..



*** sape nak buat tempahan pun boleh..tempat mmg selesa..

3 kata-kata manis:

oshin-jamel said...

hepi aje tukang makan tue kan..hehehehe

kakchik@ella said...

aktiviti hujung minggu ~ gathering and makanning. ye CT? hihihi.

Azhafizah[フィザ] said...

bestnya makan makan..