Mempollow

22 February 2011

Maulidur Rasul dah lepas, tapi masih nak share jugak :)

Assalamualaikum..

Wah..wah..bersarang bersawang betul belog aku ni..x de mase nak bersihkan..huk..huk..
hurm walaupun Maulidur Rasul dah lepas, aku ttp gak nak share cite mase cuti ri tu..
cuti pun xkemane2, duk umah je lepak2 king, masak memasak ape yg patut..


jom tgk jom..

^

^

^


seawal pagi lagi si tecik ni dah kejut




Bangun..kemas tmpt tido..mandi dan bersiap tuk ke pasar pagi
punye la memikir idea nak msk ape.. penat dah pikir xtau ape nak masak..
hubby bagi idea msak ni..sile lihat gambar di bawah..
tadaa..



~ Ikan Talapia Goreng ~





~ Sayur Buncis+Udang Goreng ~




~Telur Masin ~



Ermm..sedappppp


Yang Kat bawah ni lagi..bagi meleleh ayaq liuq..

~ Mangga Muda cicah kuah rojak ~


Dah abes dah sesi cuti yg kontot ni..heehhehe..

2 kata-kata manis:

Melati said...

tengok talapia tu dah terkeluarrr air liurrr. daappnya makanannnn, dah lama tak makan best2...

scroll bawah nampak makanan lagi sedappp! mangga tu i suka makan ngan sambal kicap!!! nyummm

Entry Melati semalam =) : Kelas mengaji masa dah besar-besar =)

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

tu la psl melati..mmg sedap..lagi2 kalau mkn mase panas2..