Mempollow

12 August 2011

Sesi Pindah Rumah (Part 4)

Assalamualaikum..


Bertemu kite hari last minggu ke-2 berpuasa..camane puasa hari ni? diharap baik2 semua..okey ni sambungan untuk entry yg ini ye..


*************************************************************************************


Hari ke-4, suami masih dengan rutin pindahnye, selepas buka puasa suami seorang diri ke rumah untuk mengemas buat kali terakhir sebelum keesokannye barang nak di bawa masuk..jom kite tgk gambar last2 touch up dari suami.. :)




Ruang makan




Ruang Masak




Ruang Tamu





***********************************************************************************
Hari sabtu, menunggu perabot sampai..janji kul 12tgh hari tapi dekat kul 5ptg baru sampai..

jom layan gambo je ye..





layan tv9 kat lantai jer..




mase ni, budak tecit ni demam lagi :(


yay..perabot dah sampai...






Tilam queen, single tuk darwisy & sofa






cabinet TV





meja makan + sofa




dah siap kemas, tggl nak beli karpet jer..




bilik tidur kami..langsir belum siap sebb lambat tempah






wardrobe 4 pintu..

8 kata-kata manis:

Ein said...

wah rumah baru, perabot pun baru. cam akak pindah rumah, perabot semua lama sbb dah kumpul perabot sejak bujang lagi...alamat tunggu anak besau la baru tukar perabot baru!

Ibu Darwisy said...

kak ein, ni perabot baru sebb sebelum ni xde perabot..heheehhe

RashAtie said...

beraya di rumah baru la yeee....

Nordalina Nurdin said...

cantik la ibu darwisy...umah kondo ke teres ni..kondo ek...

Ibu Darwisy said...

atie : a'ah beraya kat rumah baru..heheehhe
ina : mekasih..bukan kondo la yang, apartment jer yang..

Intanaziela said...

Siti....syokkan dah duduk umah sendiri..walaupun penat tp berbaloi-baloi...

Mama Likha said...

semua dh siap kemas dah ct? kemas jer rumah, tk nmpk pun kotak2..... ke msukkan perabot dulu ... huhu...

Ibu Darwisy said...

ztee : brg kotak2 x banyak ztee..cume kain baju jer...hehehe..