Mempollow

29 April 2011

Berselirat Urat Jari Aku..

Assalamualaikum..

Entry ni n3 kedua pada hr jumaat ni..hari ni planning dtg kerja awal sebb ade kerja perlu diselesaikan..hubby hantar ibu ke tempat kerja, hanta anak ke rumah pengasuh..mekasih cayang..mlm ni ayg bagi hadiah ye..ahaks..(sesape anak dara bace tutup mate sebelah)hehehe...hujan punye la lebat pagi tadi..adoi nak bangun pun malasnyer.. elok2 nak sampai opis awal, tergendala kat jalanraya..jammed..dush..dush..tensinyerrr..kul 8 jugak la sampai..ape kene mengena ngan tajuk kat atas ni..adoi start la aku ni nak merepek merapu..eh merapu merepek jual kerepek..berbalik kat tajuk N3 tu ape ke hal la urat jari ni berselirat..jom kite tgk ape kehalnyer..


Apehal banyak beno ketas ni..ni ler nak citer..tadi sy & hubby ke pejabat lawyer tuk sain autograph S&P Loan pembelian rumah..nak tercabut jari ni nok..tgk tebal betull..selai-selai pulak nak kene sain..
nak sain bang..



Wah pakar gak aku snap ye..kembang idung..



Alamak..mmg la x terel..blurrringgg...

nota xde kaki : alamak lagi 3 bulan nak tggu ke..adoyaii....


5 kata-kata manis:

kakchik@ella said...

comel la entry ni. hihi

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

@kakchik@ella
thanks kak chik..ape yg comel..jari kite tu ker? hheehhe

L.e.e.z.a said...

ehem~ehem~ tido dalam ye malam nie ;p haha

♥ nana i am ♥ said...

yeahhhhh~ kak sha nak bagi abg min hadiah laaa malam nih >.<

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

cik nana & cik darah manis : aouch..malu akk nok..hahahahaha..nana, lau nak tau adiahnye kene kawin cepat..cik darah manis pun x sabar tu..huhuhu