Mempollow

27 April 2011

Wahh...Resepi Rahsia @ Subang Perdana

Assalamualaikum..


Wallah..tajuk entry kali ni macam jakun bin batak jer..ahaks..
abes la x kurus2 la aku ni nnti, abes asik menternak lemak je bak kate blogger kite yg sorang NI
wah..nmpaknye SUBANG ni nak bertambah maju & jayanye..mcm2 ado..sebelum ni
MEK DONEL, PIJJA HAT, KEPSI.kali ni RESEPI RAHSIA pulak..waduh...waduh..



2 hari lepas si darah manis dengan ikhlasnye memberitahu kakak ipar nye yg x tahu ni..name je makan tgh hari kat S.P..tapi camane aku x tau ek..ke aku ni blur..hahahaahha..bantai aku blur..mgkin aku x lalu area tu, tu yg x pasan tu.. si darah manis ngan jiran selang 2 buah rumah ni gi keje same2 lalu itu jalan, tu yg pasan tu..



Semalam pegi lunch lupe nak pi area tu..adoi nape la aku sekrg ni mudah lupe..mgkin bnyk urat putus kot..hahaha..almaklumlar bersalin ceaserian..(eh betul ke aku eja ni) sekarang ni proses tuk anak kedua pulak..ahaks..nak bagi lagi byk wayar urat putus..bio luper semua..hahaha..
(hah..ko mmg selalu merapu merepek cite bende lain)



Jom sambung celita, nak dijadikan cerita yg boleh wat korg terus kan membace, aku dgn ikhlasnye pegi ketempat pekerje2 kontrak tu, nak tgk sendiri hasil kedai aku SECRET RECEPI tu..udah siap ke belom..jom kite layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....(sampai tetido)


Eh..bia betik..dah siap..ade org makan lagik..








Belum lar..ni lah kedai aku tu..masih dlm proses..



Jom kite cuci mate kat kedai aku SR ni


Cheese Cake

Blueberry Cheese Cake


White Dark Chocolate Cheese



Chocolate And Fresh Crean Cakes


Chocolate Indulgence


Chocolate Strawberry





Health Cakes


Trans Fat Free Peach Cream Cake


Hi Fibre Cream Cheese





American Brownies



Apple Cheese Slice




So, agak2 sape yg dekat area Subang Perdana ni, jemput2 la dtg kedai baru aku SR ni..
tag line : selamat dtg.. silekan masuk.. mkn sini @ take away..(hahaha..memain je aku ni)

Selepas sesi melihat pekerja2 kontrak aku ni, pe lagi jom sapdek..


Teh 'O' Ais = RM 1.20

Nasi Ayam Madu = RM 4.00


Pisang emas dibawa belayar
Masak sebiji di atas peti
Hutang emas boleh dbayar
Hutang budi dibawa mati



0 kata-kata manis: