Mempollow

27 December 2011

Pick Your Own Strawberries

Assalamualaikum..




Salam petang selasa.. 3 hari bercuti kene kuarantin kat rumah..selagi anak bujang x baik dari chicken pox selagi tu la x leh berpoya² okey..pantang org² tua x boleh kene air ujan, xleh kene udara luar..hermm ikutkan aje tapi ade gak langgarnyer...hehehe..semalam kakak n makcik dtg kerumah ku buatkan sorang seketul..perghh peluh tiak..hehehe..okey berbalik entry basi yg x habes² lagi.. JOM kite pegi petik stoberi pulak..mmg batak teruja..



We all pegi stoberi farm yg bersebelahan dengan Hotel Equotorial, Brinchang.. Kene bayar hokey, untuk 3 orang dewasa masuk RM25 sahaja, kalo nak petik xmo bayar lagi, stoberi tu x leh melebihi 500 gram..pehh mmg cekik darah..xpela nak rase petik jer pun.. kiteorg masuk 6 org, yg team MIL, dorang hover amik okey, kene bayar mase nak timbang tu..yg team kami x payah bayar, kene tambah lagi sebijik nak cukupkan 500gram..selamat.. balik apartment adik ipar wat cicahan cekelat.. haishh masa makan terasa mcm datuk CT..huarghh..huarghh..huarghh..


Ade yg manis, ade yg masam..nasib xde yg kelat..yg kelat cume muke sy bile ade selisih faham dgn sang somi.. cite? x payahla..kisah rumahtangga x bek war² kan..muahahahahaha..eh saye memain jer la..hihihi..


tapi bile dah cicah cekelat mcm ni ------------>>>>>

Okeyh..entry kali ni xnak banyak² gambar..nnti korang fensannn... babai

7 kata-kata manis:

sue zainun said...

telan air liur negok..sabor..saborrrr..

Ibu Darwisy said...

hehehe..

kakchik@ella said...

waaa .. cedapnya stoberi. feveret KC.

Ida,Japan said...

slm dik...k'ida nak panggil nama apa ni?? bestnyer petik stoberi....kt japan baru permulaan musim, ingat nanti nak pegi gak petik...tiap2 tahun kt sini harus jejak kebun stoberi...stoberi sini agak manis sikit b;banding ngan kt cameroon tu
pssst...mekasih sudi cuba kek cakelat dr blog akak...cantik dan elok kejadiaan kek dia..akak follow yer

Mama Likha said...

wow ! mebeles ! ct... CH sejuk lg ke? ada yg ckp dh kurang sejuk....

Ibu Darwisy said...

ztee : sejuk..kebetulan hari sabtu tu seharian gerimis..hehehhe
kat rumah pun sejuk sebb kat puncak..huhuhu

Azhafizah[フィザ] said...

kene amek mangkuk tadah air liur ni..adeshh kak..=_='