Mempollow

01 November 2011

11111

Assalamualaikum

Selamat pagi semua, wah hari ni dah November 2011..tarikh pun cantik 1/11/11..sape nak nikah angkat tangan..sape yg dah nikah duk diam²..hehehe..nasib bukan hari cuti..kalo hari cuti ade gak hari ni org yg nikah..tapi mane tau kan..xkan lar semua org nak nikah nak bgtau..lain la kalo sy ni nek kadi..muahahahaha..

Maybe ade jugak yg sambut anniversary hari ni.. SELAMAT HARI ULANGTAHUN.., maybe ade jugak yg sambut hari lahir, HAPPY BIRTHDAY TO YOU..


Tahun 2011 ni mmg cantik lagi² kalau bulan 11(November) ade 1/11/11, ade 11/11/11..hermm cakap pasal 11/11/11 ni mmg cun sgt date ni..adik ipar sy bakal bernikah pada date ini..wah...wah..tinggal beberapa hari jer lagi..akk pulak x sabar dek non..jubah untuk majlis nikah dah beli..huwarghhh..ai pulak melebih² eksited dari pengantin..hehehehe...mesti pengantin berdebar² dupdapdupdap kan..insyaALLAH akk doakan majlis berjalan dengan lancar amin..abes berpoloh² la tiak kakak ipar manten..xpe nasib ade smelly no more..
Dah tentu date ni mesti ramai yg nak bernikah kan, sy doakan semoga majlis kalian berjalan dgn lancar..amin..

Selain tu ade gak date yg cantik lagi.. 20/11/2011..herm mase ni pon adik ipar sy naik pelamin lagi tapi kat belah lelaki..wah..wah..booking date cantik sokmo yer makteh..hehehehe..ade gak kawan invite ke majlis perkahwinan beliau..insyaALLAH kalau xde aral melintang akan sampai..kalo x sampai sy doakan dari kejauhan jer..


ok..setakat ni saje entry hari ni, insyaALLAH esok kite jumpe lagi.. skema tul ayat aku..hahahhaa
pssttttt...bos xde, jap gi nak gi ngular.. hehehehe..

1 kata-kata manis:

hakak CNN said...

wahhh best nyer bos takder leh gosip-gosippppp...:)