Mempollow

01 February 2012

Wordless Wednesday # 11

Assalamualaikum..



Tengok budak ni, x habes2 nak kit kat..padahal kat rumah dah ade sedozen dah..APTB

9 kata-kata manis:

Mama Likha said...

huhuhu

F.A.R.A.H. deeb said...

Hahaha.. biaselah tu. Nama pun budak2kan? Heheh...

Azhafizah[フィザ] said...

tak sampai nak amek tu..yang kat bawah dah abes..wahh laris ye penjualan kitkat

Ummi Alesya Sofea said...

suka mkn kit kat eh? :)

Ibu Darwisy said...

mama likha : huhuhuhu

Ibu Darwisy said...

kak farah : tau xpe, padahl kat rumah dah ade dah..hermmm

Ibu Darwisy said...

fizah : benornye ade lagi kat bwah tu, akk saje jer letak kat atas sebb kat rumah baru beli sedozen..makan pun x lagi.. tapi beli jugak.. nenek die banje..hehehehe

Ibu Darwisy said...

liza : a'ah hantu kit-kat darwisy ni..hehehehe

Mak Lagenda said...

Sedozen yg kat rumah tu ibu dia sorok kot. Tu psl derang nak beli yg baru