Mempollow

06 May 2011

Darwisy dengan kucing..

Assalamualaikum..


Lamenye x bersiaran..aku kekeringan air idea plussss plusss bizi..bizi.. ni nak cite psl darwisy mmg suke dengan kucing, dr hari tu suruh ambik gambar die dengan kucingkucing ni..kucing ni menetap kat tingkat bawah area rumah pengasuh darwisy..jom kite layan gambar2 darwisy dengan pet kecintaan die..


suke betul anak ibu ni..jauh2 skit awak tu semput :)

sebenarnye anak kucing ni ade 6 ekor, 3 putih, 3 hitam..tapi yg putih sekor tu ade budak cina curik..

mak kucing ~ warne kelabu..anaknye campuran dari kaler mak kucing ni..itam putih..










sempat lagi nak ambik gambar ngan kucing ekor kembang..

jalan nak ke kete jumpe lagi kucing seko..suh ibu amik gmbr lagi



nota xde kaki : x leh selalu sgt main ngan kucing ye nak, kamu asma..

2 kata-kata manis:

zura_habib said...

habib kalu jauh2 ok lagi..cuba kucing tu dtg dkt...terus meraung...tkt giler kt kucing hihi

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

@zura_habib
hehehe..darwisy langsung x takut..lagi dekat ade..kekdg tu geram jer..