Mempollow

24 May 2011

Tukar name tanpa angkat sumpah !!

Assalamualaikum..


senang dah sekrg nak tukar name,hambek ko x yah susah2 nak pi pesuruhjaya sumpah..jom saye kongsikan syarat2nye..


eh apesal pulak tetibe ade kad kawin ni..heehhe..sebenarnye bukan psl tukar name tapi i dapat kad jemputan dr member tapi silap tulis name daaa...heheheh..julie, aku maafkan ko sempena ko x lame lagi nak kawin ye..hahaha...nasib la aku kenal minah  kat atas ni.. bantai die tulis name cindia ke..x ke haru..








 To juliyana & pasangan
SELAMAT PENGANTIN BARU..
Insyallah kami sampai ke majlis ko..



nota xde kaki : kalaula senang nak tukar name, tiap2 mggu aku tukar name..buwahhahahha

2 kata-kata manis:

risa said...

rosnita!! wahhh sedap lah nama tu..hehehe
hai ros!!emmmm wangi!!

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

kakak sayam..ni name membe sy, bakal pengantin ni slh tulis name i.. :(