Mempollow

06 June 2011

Suspen jer..


Assalamualaikum..



Memang aku suspen..cuak pun ade..nape pulak tetibe ade bende alah ni..


ubat ape ni? rase aku xde makan ubat perancang..eh ubat kuat ke..nak jdi mcm hulk hogan ker? bermacam2 soalan bermain difikiran..apekah??????mcm gule2 pun ade aku tgk..tapi ade pembalutnyer..




cepat2 ku capai telefon bimbit ku terus menghubungi sang suami yg sudah sampai ke tempat kerja..
" katenye, ubat tu ubat membaiki tisu2 kaki yg dah koyak" 
u ni wat nerves ai je..igtkan ubat ape tadi..heehehhe




notaxdekaki : maaf kalau ade kata2 yg boleh menyinggung anda semua ketika bace entry ni..jgn malu jgn segan, marila kite tekan komen..

5 kata-kata manis:

Shiela Firdaus said...

hehhehehe....

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

kak sheil, i memule nmpak ubat tu mmg suspen giler.. :)

Tina Othman said...

ubat kuat yg tak tahan tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe...tak tau suami ada beli ubat ye?

Anonymous said...

papela ibu...tu pn kecoh..biala ubat pe pn..mkn ikot aturan sudah...hahaha