Mempollow

27 June 2011

Terlaksana jugak..

Assalamualaikum..



Dari minggu lepas ai teringin nak makan assam laksa nih..so semalam ape yg dihajati dah dapat..lepas tggu je hubby habes main futsal kat shah alam, dgn segeranye gerak ke JJ Bukit Raja.. sampai2 nmpk pulak padini de sale 70% 50%..hehehe..tapi x boleh sambar..ujung2 bulan ni..poney pun same sale 70%, sempat jeling jer.. atas cadangan mama eja, katenye kat nyonya colurs pun sodap..so terus je kesana & order..
jeng..jeng..jeng..


my assam laksa..slurrppp




fry curry mee untuk ayah & darwisy(feberet darwisy ni)



Selesai kat nyonya colours, ibu tingin tutti frutti, tapi xde kat JJ, dok jeling2 nmpak eskrem baskin robin..



Wafle Aiskrim..



13 kata-kata manis:

Mama Likha said...

waduuuu2 makan sajer.. hehehe

Ibu Darwisy said...

ztee..ni kes tekak teringin ni..hehehe..

eliyaezlinalias said...

wahhhhh! sedap neh!

risa said...

menggoda iman aihhh...seb baik semalam baru makan laksa..hehehe

zura_habib said...

menggoda iman ku yg tgh puasa

kakchik@ella said...

wahhhhh .. sume tu feveret kc. hihi

Ibu Darwisy said...

kak el : ape yg sedap tu?
kak risa sayamm : hehehe..menantu u mcm2 pe'el tau..gerammm
zura : ai pon pose hr ni..tp disebabkan nak wat entry terpakso..ai ngah draft nak join entry u ni..heheheh

Farah Shamsudin said...

wahhh.. sedap tu makan2...:)

RashAtie said...

best nye!!

Ummiakid @ lily said...

lama tak makan laksa penang ni...kena buat ni...ngencesss sudah...

Ibu Darwisy said...

farah, atie : makan2 basahkan tekak yg teringin ni..
kak lily : cer buat pastu post yer..jge air liur tu..kang leleh pulak..heheheh

Tina Othman said...

uwaaaaaaaaa nak jugak, sedapnya laksa

Ibu Darwisy said...

kak tina : hehe..mmg sodap tapi manis skit sebb petis tu terlebih..